Nr1

Har då tänkt starta upp denna blogg.
Nej, det är ingen blogg, ingen rolig i alla fall. Den är mest till för att jag ska ha någonting att skriva av mig på. Eller okej, jag delar oftast inte av mig av mitt liv. Det är väl mer ett ställe att dela med sig av dåliga youtube-videos och annat skräp som gör att min vardag går runt. Ganska ointressant faktiskt så om du är mån om din framtid och vill ha bra betyg så kanske du skulle sätta dig att plugga istället. Men eftersom att jag är så pro så har jag lyckats med att slappa i skolan och få bra betyg. Skills. Eller ja, inte spanskan då men det är en annan historia.
Ser faktiskt ingen anledning till att du läser detta, men antagligen gör du det ändå. Det är ju inte så att man klickar ner en sida som man håller på att läsa, eller hur? Nu är jag klar med skrivandet för den här gången, du får alltså gå.
Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0